W ramach kampanii, która wzbudza coraz większe zainteresowanie, podjęto w styczniu wiele działań, a to dopiero początek.
Audycja PROspołeczni bohaterowie w radiu Emaus – co środę o 14:30 słuchacze mogą poznać jedną z organizacji uczestniczących w kampanii. To wyjątkowa okazja, by usłyszeć historie osób, które zmieniają swoje lokalne społeczności.
Profesjonalizacja NGO – już ponad połowa organizacji biorących udział w akcji stworzyła wizytówki Google, aby zwiększyć swoją widoczność i wiarygodność w oczach darczyńców i wolontariuszy. Dzięki kampanii uczestnicy otrzymują wsparcie techniczne i merytoryczne, co pozwala im działać skuteczniej.
Ferie z wolontariatem – trwające ferie zimowe stały się okazją, by w mediach społecznościowych zachęcić młodzież do przekazania najcenniejszej waluty – swojego czasu – na rzecz lokalnych NGO. Na stronie zaadoptujngo.pl/organizacje można znaleźć listę organizacji i dowiedzieć się, jak pomóc. Istnieje także możliwość rejestracji jako wolontariusz: zaadoptujngo.pl/wolontariat.
Strategia na 2025 rok – Fundacja FaniMani opracowała strategię komunikacji, obejmującą działania w mediach społecznościowych, publikacje w prasie i na portalach internetowych oraz wsparcie merytoryczne, techniczne i mentoring dla beneficjentów – 73 organizacji pozarządowych uczestniczących w kampanii.
Kampania #ZaadoptujNGO realizowana jest w ramach Rządowego Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021-2030. To inicjatywa, która pomaga mieszkańcom Wielkopolski dostrzec ogromny wkład NGO w życie społeczności i inspiruje do działania na ich rzecz.
Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie www.zaadoptujngo.pl. Fundacja FaniMani dziękuje wszystkim za dotychczasowe zaangażowanie i wsparcie. Razem możemy więcej!
Fundacja FaniMani to organizacja pożytku publicznego, która od 2014 roku realizuje misję wspierania różnorodnych organizacji w zbieraniu funduszy na działania prospołeczne. Ponad 9500 organizacji pozarządowych i obywatelskich z całej Polski korzysta z serwisu FaniMani.pl i dostępnych tam rozwiązań fundraisingowych.
*Artykuł sponsorowany